Subject: Re: MP

From: "Jarkko Hepokangas" <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jul 1998 16:16:46 +0200

No,

Ensinnäkin, kun sinulla varmaan on jo se salkku avattuna......

- Avaa Paint shop pro
-valitse File->New.....
-ilmestyvästä dialogista valitset sopivan kuvasuhteen. Esim 500 50 ja
painat OK
-Seuraavaksi tarkistat että värit ovat oikein. Piirto esimerkiksi mustalla
ja tausta valkoisella.
-Sitten valitset hiirellä sen nappulan, johon on präntätty "T"
-Seuraavaksi kirjoitat näppäimistöllä halutun tekstin. Ja viet sen hiirellä
oikeaan kohtaan ja klikkaat vasenta hiirinäppäintä.
--Seuraavaksi valitset File->Save As....
-Ilmestyvästä dialogista valitset tiedostotyypiksi (*.gif) ja annat
tiedostolle nimen.
-ja voilá. homma on tehty.

Lopuksi laita salkku kiinni, sieltä voi tuuli viedä tärkeitä asiapapereita.
ja emmehän halua sivullisten lukevan niitä, emmehän. Ja Muista pitää
kännykkä salkussa, niin voit soittaa jollekkin, joka tietää asiasta.....

_jarkko