Subject: OYUS III

From: "Jarto Tarpio" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Oct 2000 16:09:24 +0200

Tässä OYUS III:n kokoonpano:

Pelaajat:

Markku Aho, keskitorjuja
Marko Hirvonen, yleispelaaja
Kalle Kekkonen, yleispelaaja
Mika Lähteenmäki, yleispelaaja
Timo Poranen, yleispelaaja
Jarto Tarpio, keskitorjuja
Jani Tossavainen, passari
Maxim Zarzhetsky, hakkuri

Joukkueemme on uusiutunut voimakkaasti sillä viime vuoden 
pelaajista jäljellä on vain kolme. Uudeksi passariksi saimme 
joukkueessamme toissakaudella pelanneen Jani Tossavaisen. 
Myös Marko Hirvonen palasi pidettyään kahden vuoden tauon. 
Oman seuran sisältä saimme myös OYUS I:ssä pelanneen Timo 
Porasen. Kokonaan uusia pelaajia ovat KuPS:sta siirtynyt Kalle 
Kekkonen ja venäläisvahvistuksemme Maxim Zarzhetsky.

Joukkue harjoittelee Normaalikoulun ala-ateella maanantaisin kello 
20:15-2140 sekä keskiviikkoisin Rajakylän yläasteella kello 18:30 - 
19:30.